Möhippa och stockholmshelg

I helgen var vi i Stockholm! Det var så härligt med en riktig sverigedos, jag hade inte varit i Sverige på 6 månader så det var riktigt härligt. Vi flög till Sverige i torsdags kväll. På fredagen hängde jag och barnen först i Stockholm med Jannike, vi gick i affärer och fikade. På eftermiddagen åkte jag och barnen till Carro och Hugo. Ebba blev sååå chockad när vi plötsligt stod utanför dörren 😀 men kusinerna fann sig direkt och började leka direkt. Vi busade i parken och åt fantastiskt god lasagne som Hugo gjort! 

På lördag morgon kidnappades Carro och vi alla överraskade henne på Grand hotell. Där åt vi champagnefrukost och hade det väldigt trevligt, därefter gick vi till en dansskola och vi fick lära oss en Beyonce dans av danstränaren Alexander ( som dansade med Bianca i Lets dance) riktigt kul var det!! 

Därefter blev det picknick och ombordstigning på waxholmsbåt för att ta oss till ett lantställe ute i skärgården. 

Kvällen kantades av mycket vin/champagne och många roliga lekar/minnen. 

På söndagen tog vi det ganska lugnt, vi träffade mamma och pappa som snällt nog rest upp till Stockholm för att hjälpa oss med barnen, vi gick på Skansen och tittade på djuren. 

Igår reste vi hem ganska sent och trots att vi reste med Swiss så var flyget försenat så vi kom hem runt 12 på natten.

Skönt att vara hemma igen men nu är sommarlovet nära!! 


Jag hade min svenska telefon i Sverige så jag har inte så många bilder tyvärr. 

Kram 
0 kommentarer