Onsdag

Hej hej. 

Idag lämnades barnen som vanligt kl 08:30. Jag fick sedan på ett möte som arrangerades på skolan, Där fanns lokala företag som visade vad de erbjöd för tjänster. Allt från butlertjänstwr till simmtränig Efter det åkte jag hem och städade efter frukosten och bäddade sängarna, idag var det städdag. Kl 13:00 körde jag till en svensk affär som ligger ca 30 minuter i bil. Dock var affären stängd när jag kom fram. Jag körde lite småvägar tillbaka och var framme hos en skräddare i zollikerberg kl 14:45. Jag var där för att förkorta min klänning som jag ska ha på Bisses bröllop nästa helg. 

Ska bli så underbart med bröllop!!

Kram


1 kommentar
Mamma

Så härligt att kunna ta sig små turer med bilen, svensk affär vad finns deg i den ? Menar du IKEA 😂 hoppas mötet var givande wiiii längtar så till bröllopet
Carro vill ha kontakt med dig 😊 krama barnen