En vanlig dag

Ja idag har varit en helt vanlig dag, vet inte riktigt vad jag ska berätta om idag. Swisscom var här idag och installerade fiber in i huset, så om några dagar när vi fått modemet så har vi äntligen nätverk här hemma, vi har mycket radioskugga i huset, beror nog delvis på att bergen är i vägen för masten och delvis för att vi har tjocka betongväggar i huset. Nu när barnen har lagt sig är det fruktansvärt irriterande att nätverket inte är starkt nog så jag kan kolla på playkanalerna på min telefon. Jag har försökt både Netflix, tv4play och svtplay *suck*

Idag lagade jag korvstroganoff! Så gott med "vanlig" mat. Vi hittade något i affären som hette lyoner Vilket är falukorv, smakade inte helt identiskt som den svenska varianten, men det var helt okej. 

Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon är det möte i skolan kl 08:15 så måste köra lite tidigare och lämna barnen. 

Lite bilder från ikväll. 




Nu när man är sydeuropé får man dricka ett glas vin till maten på vardagar 😀


Kram och godnatt från oss. 
2 kommentarer
Anonym

Mysigt ni har det. Puss o gonatt

Mamma

ÅH så fint ni har fått 😍 kommer bli skönt med nätverk , tänkte på dig idag när det var idol 😀 får spela upp alla avsnitt när du kommer hem på loven , slitit på jobbet hela dagen
Såg du Ebbas klänning på WhatsUp ? Så fin
Kram och godnatt lycka till på mötet imorgon
Krama älsklingarna