Stockholm!

I helgen var vi på besök i Stockholm. För att få så billiga biljetter till Stockholm som möjligt så skulle vi flyga från Geneve som ligger ca 30 mil från Zürich. David jobbade där så jag och barnen satte oss på tåget och åkte dit. Jag trodde det skulle bli jobbigt, men i tåget fanns en familjevagn som erbjöd, bollhav, rutschkana, spel, gångar och hängbro. Barnen lekte i tre timmar och jag lyssnade på en podcast och njöt av den fina utsikten. 

Vi mötte upp David på flygplatsen och reste till Stockholm. Vi sov hemma hos Victor, Tessan och deras lilla flicka Adeline. Ella och Vidars tredje lilla kusin. Så mysigt att äntligen få träffa henne. På lördagen var det dags för att fira Ebba på hennes 3års kalas. Vi pt den godaste lasagne jag någonsin ätit och umgicks med familj och vänner. 

På kvällen pt vi hummer oå en fantastisk restaurang som hette Burgers and lobster. Mycket god mat! På söndagen passade vi på att bjuda alla på brunch för att fira Vidar som fyller år idag! Mer om detta senare. 

Jag har alla bilder på min anta telefon så kan tyvärr inte lägga upp några från Stockholm. 



Kram ! Jag skriver ett nytt inlägg ikväll och berättar om Vidars födelsedag. 
1 kommentar
Mamma

Så roligt att träffa er kort men intensivt ... Så härligt att se kusinerna leka så spontant och härligt som om de träffas varje vecka ❤️ Kram till er på denna fina dag vidar7 år 🎈🎈