Frisören

Har varit dåligt med uppdatering här, men jag har haft migrän i tre dagar, kanske den värsta någonsin, jag hade till och med aura före migränen igår, har aldrig haft det innan väldigt obehagligt, men nu ikväll har jag fått i mig lite mat och jag kan börja fungera som en människa igen, har varit ett murveldjur nu i min grotta. 

Igår var jag inne i Zürich med Vidar och Ella för att klippa Vidars kalufs. Vi klippte Vidar på en salong som heter sim Sala bim. En riktig barn frisör, Vidar fick sitta i en liten bil, välja vilken film han ville och all you can ett popocorn ur popcorn maskinen, och i te nig med det man fick en liten leksak när man var klar och och och frisören ligger i en gigantisk leksaksaffär ha ha ha inte konstigt att klippningen kostade 51 franc 😨. 




Efter kilppningen kom David in till Zürich och vi gick en mysig promenad och åt på en amerikansk / mexikansk restaurang, klart vår favorit hittills!! 





Kram på er
2 kommentarer
Mamma

Stackars dig NU tar jag med mig piller till dig ☝🏽️Så mysig frisör där trivdes han eller hur 😀 Nu är vi snart hos er 😘😘

Anonym

Så vackra bilder 😍