Shopping

Oj oj oj ! Jag lyckades köra inne i Zürich idag! Ha ha med hjärtat i halsgropen så körde jag utanför min trygga bubbla ( Küsnacht) och rakt in i kaoset i Zürich, ja ni kan tänka er - en stor bil, enkelriktade gator överallt, pendeltåg dom kör kors och tvärs, lambourginis som tyckte jag körde alldeles för sakta, rödljusen och massor av trafikkameror! Pust men jag kom fram till mitt mål sihlcity. Det är ett shoppinggalleria i Zürich centrum här har jag beställt en del till vår tv så den kan stå istället för att hängas på väggen. Jag har shoppat lite kläder på zara och nu avnjuter jag en hulkjuice ( ingen aning om vad som är i då allt står på tyska) men den smakar inte då gott, så den är nog nyttig ha ha, snart ska jag köra tillbaka hem, jag vet inte vad som hände men jag skrev upp mig som klassförälder för Vidars klass och ska ha ett möte med den andra mamman idag innan barnen ska hämtas, så mycket housewife grejer som händer i mitt liv just nu, känns som jag hamnat i en realitysåpa. 




Kram från mig! 
2 kommentarer
Mamma

Hahaha min stackars älskling , kan känna paniken 😜 kommer du ihåg Köpenhamn 😖 den slutade ju på cykelvägen , men nu har du gjort detta om ett år ligger väl du i baken på någon nykomling som kör som en snigel ...klasskamrat hmm nu ska det bakas och fixas , säljas och planeras det passar dig lilla housewife Jennie , 😂 ni får ju ha något att görs medan vi andra sliter på jobbet varje dag 😅
Paket på väg som jag tror kommer glädja barnen
Kram älskar din blogg

Mamma

Menade ju klassmamma jädrans rättstavnings program