Rutiner

Nu börjar vi få in lite rutiner i familjen igen, barnen kommer i säng i rimlig tid, och kvällsmat äts innan kl 19:00. 

Igår var David i München och jobbade, och jag fixade lite i huset innan det var dags att hämta barnen i skolan,  de älskar verkligen skolan, de har sagt flera gånger att de är jätte nöjda med skolan! Varje dag ska de ha med sig vattenflaskor och snacks till två olika tillfällen, det är lite ovant och jag ska ärligt säga att jag har svårt att komma på vad jag ska skicka med dem, tydligen hade någon nutellamacka och popcorn med sig!!!! Jag håller mig till frukt / riskakor och nötter. 

Idag har jag varit på en powerwalk, kul att lära känna området lite mer, jag hittade en väg som var super brant upp mot berget, bra träning för vader och rumpa!, jag tog några bilder som ni ser nedan, kram






2 kommentarer
Mamma

❤️ Så härligt du anar inte så lycklig jag blir av att de är glada för skolan 👍🏽 håll dig till nötter och knäckemackor 😀 verkar bättre än Nutella mackor
Spännande dagar.. har de lärt sig någon mening på engelska ? Så underbart att de inte saknar den gamla skolan
Bra rumpgympa i backarna 😅 då härligt att du uppdaterar så flitigt
Kram mamma från ett mulet Sverige

Emanuel

Ser ut som ni fått det riktigt härligt Jennie :). Hälsa alla från mig och Sara!