Måndag.

Så var det måndag igen, jag har varit ute och gått med de andra mammorna. 

Sen fixade jag och David lite med det praktiska. 

När jag skulle hämta barnen i skolan så blev de erbjudna att följa med sina nya kompisar hem vilket de gärna ville. Så jag fick åka hem igen utan barnen 😂 nu ska vi snart köra och hämta dem och sedan köra en runda längst med sjön, kanske ta ett kvällsbad då det fortfarande är väldigt varmt här. 


En bild på utsikten från vår promenad, ( 5 km i kuperad terräng) 



Utsikten mot golfbanan 


Denna lapp fick Ella från sin fröken idag! Så fint! Alla de olika sakerna låg i påsen.  Dock hade Ella redan ätit upp godiset 😀



Jag och David åt lunch i byn idag , inga konstigheter att en varm macka kostar nästan 100 kr. Allt är dyrt i detta landet!!

Kram
2 kommentarer
Mamma

Så underbar påse från skolan , nu kom det en liten tår, vilka fina ord
Haha ljuvliga Ella hon behövde väl
lite godis , jag är så nöjd i hjärtat att de har en så underbar skola .
Kan tänka mig att du är slut i benen imorgon 🏃🏻 meeen så vacker miljö att vandra i
Här har det öst ner hela em så grått och trist , dagens höjdpunkt är din blogg
100 kr för en macka 👀 ät med andakt
Kram kram älskar er

Anonym

Vad bra att Ella och Vidar trivs och ni själv med,
Vi saknar er.G-farmor o G-farfar