Sommar?!

Vintern blev aldrig super kall trots lite snö här och där, plötsligt kom våren och idag tror jag minsann att sommaren kom! På bara två tre dagar har träd, blommor, och buskar slagit ut! Idag körde jag och barnen ner till zurich horn och lade oss på en picknick filt. Barnen lekte på lekplatsen och jag njöt i solen. Det blev bara varmare och varmare oh fler tröjor åkte av. Jag låg i linne och byxor och svettades! Vidar och Ella hade shorts på sig och vid 12 åkte Vidars T-shirt av ha ha. Fantastiskt! 

Till lunch åt vi frukt och baguetter som vi köpte på Coop uppe i seefelt ( området vid parken) hela parken var då full av soldyrkare som njöt av första sommardagen. I bilen visade termometern 24 grader när vi körde hem kl 15:00. 

Min telefon dog då jag glömt att ladda den inatt men här kommer lite bilder








Blir nog en fantastisk vecka! 
Kram kram
0 kommentarer