Snart advent och besök!

Nu är julen här snart och det känns verkligen, för några dagar sedan föll den första snön och barnen var överlyckliga, tyvärr så låg inte snön kvar här i kusnacht då sjön värmer upp luften lite men uppe vid barnens skola som ligger på lite högre höjd låg snön kvar till barnens stora förtjusning. Alla julmarknader är i gång och julbelysning sitter uppe i varje hörn. 

Jag har så mycket julkänslor detta året! Idag gjorde jag och barnen lussekatter, åhh så gott det var! Jag kommer garanterat att göra det fler gånger detta året. 

Imorgon kommer mamma och pappa hit! Jag längtar så jag håller på att spricka! Ska bli så kul att äntligen få visa vårt hus, oh vår fina stad! 

Jag har inte uppdaterat så mycket på sista tiden, jag är helt inne i vardagen och allt vad det innebär. 

Imorgon innan mamma och pappa kommer ska jag och David först åka med barnen till skolan och vara med på special Someone day i skola, vid 12 ska jag på lunch med de andra svenska mammorna på skolan, vi ska testa en restaurang inne i Zürich. 



Julmarknad på bellevue


Julstjärnor och adventsljusstake uppe, vi är redo för december nu 👍🏼
Kram kram 
0 kommentarer