Inlägg

Jag skrev ett långt inlägg igår men av någon anledning är det borta ! Jättekonstigt, 

Men iaf i måndags var jag ute och gick med de andra tjejerna från skolan, alltid lika trevligt att snacka skit och se fantastisk natur. Vi gick denna gång till ett minnesmonument för andravärldskriget, den stod på en topp och där var fantastisk utsikt åt nästan alla väderstreck, vi gick sedan en strecka tillbaka som hette panoramaweg. Som namnet antyder var det fin utsikt ! Vi avsluta med att ta en kaffe på ett lokalt café i zumikon. 

På eftermiddagen körde jag in till Sihlcity och köpte skor till barnen som de ska ha på bröllopet, dock passade inte Vidars skor så jag måste köra tillbaka dit idag och byta dem *suck*

Igår var en helt vanlig dag utan några speciella inslag, lite tvätt, städ, och plock. 

Lite bilderfrån min promenad






Massa kramar! 
1 kommentar
Mamma

Nej din stackare hans fötter 😀 han har väl snart större fötter än Ella , ja ja nu lär du dig stan Åhhh vad jag längtar till helgen ❤️ Kram vackert som vanligt på promenaderna 😍