Hästar!!

Ja som ni kanske vet är hästar inte mitt favoritdjur, jag tycker de är opålitliga och alldeles för stora ! Så när Ella frågat om hon får börja rida har jag alltid hittat på en anledning till att det inte har fungerat, men för några dagar sedan kapitulerade jag. Ella har blivit jättebra kompis med en svensk tjej i sin parallellklass, hennes mamma berättade att hennes tjej skulle började en nybörjargrupp och tipsade om att där fanns en plats kvar, sagt och gjort jag ringde och Ella fick plats i gruppen. 

Idag köpte jag ridhjälm och ridstövlar. Och Ella strålade som en sol under hela lektionen! Det var ett bra beslut och de rider på små ponnys som är jätte söta! 

Här har ni lite bilder på ridtjejen







Tack för mig 😊
1 kommentar
Mamma

Åhhh så roligt för Ella tror det passar henne perfekt , och få prata Svenska med en kompis 👍🏽 men jisses så mycket engelska hon redan fattar otroligt
Bo åker med oss till Stockholm 👍🏽 från Sturup perfekt ...
Läste du att jag inte hann av tåget när jag skulle hjälpa Carro upp med packningen , så snopet 😂😂😂 kram till er

Svar: Ha ha ha ja jag förstod det 😂
Jennie Nordström