Bröllop

Oj oj oj nu har syster Bisse äntligen gift sig med sin Eric. Ett fantastiskt bröllop! Nu är vi nere i Cannes med alla deras vänner. I förrgår hade vi brunch, lite poolhäng och fest i huset. Några av oss gick sedan vidare till Baoli där det var ett riktigt ös fram till kl 05:30, jag var så otroligt trätt igår att jag mest bara gick omkring och gäspade, jag smög in på rummet vid 22 tiden och sov sedan i 10 timmar! Välbehövligt! Idag var jag barnen och David vid stranden, det var höga vågor så barnen hoppade och lekte i säkert 4 timmar. Vi åkte sedan tillbaka till huset ( som för övrigt är så otroligt fint) massa poolhäng med bad och rosé. Nu är det lite paus i huset och alla sover/ gör sig klara inför kvällen. 

Jag använder min andra telefon här i Frankrike så jag har inge bilder på denna telefonen. Jag lovar att lägga in fler bilder när vi är hemma, eller kolla hashtag erichjärtarbisse på istagram! 

Puss och kram 
0 kommentarer