Ny vecka

Så var vår andra vecka igång här i Schweiz, nu är skolan igång på riktigt, ikväll är det föräldramöte för Vidars klass och imorgon är det föräldramöte för Ellas klass.

Imorse träffades vi som är med i gå gruppen, vi var ca 10 mammor som var ute och gick i ca 2 timmar, vi avslutade med en kaffe på ett lokalt café. Mycket trevligt att umgås med andra mammor och utbyta erfarenheter. Vi gick i en fantastisk skog precis bredvid skolan och i anslutning till golfbanan! Pappa och mamma ni kommer älska golfbanan, jättevacker! 

Jag tog tyvärr inte med mig telefonen så jag kunde inte ta några bilder, men jag tror jag kommer att gå samma runda imorgon (utan gruppen) så då kan jag ta lite bilder! 

Nu väntar tvätt och lite shopping, Jag måste hitta lunchlådor till barnen som de kan ha med sig i skolan. 

Kram! 
1 kommentar
Mamma

Så härligt det låter , det var så mysigt att prata idag hoppas du hittar matlådor till dem
Här regnar det idag så passar på att städa huset , nu längtar vi till bröllopet och att få se er igen och Stockholmsfamiljen
Kram mamma