Jul runt knuten

Nu börjar nedräkningen till julafton. Denna vecka är full med avslutningar på skolan, en väldigt hektiskt tid för en hemmafru + klassmamma. Det ska planeras julgåva till lärarna, annordnas pysseldag med klassen och avslutning med alla föräldrar. 

Barnen går på jullov redan nu på fredag och Ella fyller år på måndag ( 21/12) så många presenter ska inhandlas, man märker att hon börjar bli äldre då hennes önskelista ser ut ungefär som min Ha ha ha. 

Det blir ett kort inlägg idag för jag måste iväg och köpa julgran innan jag ska hämta barnen på skolan. Vidar ska ha en kompis med sig hem och då måste vi ju bjuda på något gott ( det är tydligen en oskriven regel när man har en playdate) det lärde jag mig den hårda vägen ha ha. 

I lördags var vi vid Dolder och åkte skridskor, blev inte så många bilder då jag var som Bambi på hal is, trodde jag skulle vara mer stabil men ikke! 





Xoxo och God Jul ! 
4 kommentarer
Linda

😳👀 sitta där i t-shirt och dricka öl 😀 När vi skrapar rutorna på bilen brrrr ingen rättvisa , så mycket mysigt ni gör varje helg så härligt och nu ser man det framför dig ❤️ underbart längtar sååå efter er , men snart är ni här

Mamma

Stackars lilla hemmafrun 😘 Så mycket att göra 😀😍

Anonym

Hej kusin med familj!
Mamma tipsade om er blogg - vad härligt ni har det!
God Jul och Gott Nytt År!
Linn med familj

Anonym

Hej kusin med familj!
Mamma tipsade om er blogg - vad härligt ni har det!
God Jul och Gott Nytt År!
Linn med familj

Svar: Vad roligt att ni följer oss här! God fortsättning!
Jennie norddtröm